Age is an issue of mind over matter. If you don't mind, it doesn't matter.

Mark Twain

четвъртък, 12 април 2012 г.

„Аз съм българче…“


Не гледам сериали. Не знам дали д-р Хаус слуша хаус или просто създава хаос?
Не слушам чалга. Не мога да кажа „обичам те“ на Н-тинайсе езика и не карам целия блок да го знае, нито пък останалите участници в движението.
И не мразя циганите. Но очаквам законите да важат и за тях. Това, че това не се случва, не е проблем на циганите.
Не надувам музиката вкъщи (често). Можете да спите спокойно, особено между 2 и 4 следобед.
Спирам на пешеходна пътека. Не се чудете – минавайте.
Не навлизам в кръстовище, ако следващата улица е задръстена. Можете да спрете да надувате клаксона.
Не паркирам по тротоарите. Можете да минете с бебешката количка.
Правя място на малки деца и възрастни хора в градския транспорт. Когато Ви отстъпя място, не ме гледайте като извънземно, а сядайте.
Хвърлям си боклука в кофите. Дори и клечка за зъби да е.
Чистя снега пред блока, когато ми дойде реда. Ако вашият ред е утре – не се тревожете, чисто ще е.
Не ходя в молове. Нямам толкова излишно време и пари.
Не ходя по заведения. Нямам желание да дишам цигарен дим на аванта.
Не пуша. Ако чакате автобус с мен на спирката, няма да ви окадя.
Не ходя на море в Гърция. Предпочитам да подпомагам местния бизнес. И не обичам каменисти плажове.
Не правя дарения само на Българската Коледа. Целогодишно инвестирам в обществени дейности, колкото имам възможност.
Не псувам властта, ако нещо не работи. Пиша възпитани информационни писма, за да насоча вниманието към проблема.
Не източвам ДДС. Плащам си данъците и осигуровките и изисквам касова бележка.
Не тегля кредити. Цената на кредитния ресурс в България е неоправдано завишена, особено на фона на случващото се в Гърция и Европа през последните 2 г.

И не разбирам защо в България е пълно с хора, които правят всичките тези неща.

Българче ли съм аз?

1 коментар:

  1. Едит: една мисъл не ми даваше мира от известно време, и - наистина - оказа се, че не съм написал едно от най-характерните за мен неща - липсата на профил във ФБ. Понеже... (почти) всички други имат, характериктика вече не е дали имаш, а дали нямаш. Това те прави различен.

    ОтговорИзтриване